2019-08-25

Sekmadienio popietę būrys žygeivių ir Rokų istorijos mylėtojų dalyvavo žygyje-pažintinėje ekskursijoje po Rokų apylinkes. Tai Kaunas 2022 projekto „Šiuolaikinės seniūnijos” ciklo „Molio kelias” pirmasis renginys, kurio metu kvietėme dar kartą atrasti Rokų tapatybės dalį, siejamą su moliu, keramika, plytinėmis bei dar geriau pažinti savo gyvenamąją vietą. O išgirdome ir pamatėme išties labai daug: rinkome vietinio molio mėginius iš Jiesios upės pakrančių bei Girininkų karjero, sužinojome Rokų „Molio gatvių“ pavadinimų kilmę, aplankėme „Rokų keramikos” gamyklą, žavėjomės vienintele Lietuvoje išlikusia žiedine degimo krosnimi, susipažinome su „Rokų keramikos” muziejaus eksponatais, žiūrėjome trumpametražį filmą, sukurtą Rokų plytinės 400 metų jubiliejaus proga. Šioje nepaprastoje kelionėje mus lydėjo ir pačiais įdomiausiais prisiminimais dalinosi kraštotyrininkė, Rokų gimnazijos mokytoja Vanda Mažeikienė, ilgametė „Rokų keramikos” darbuotoja – vyr. inžinierė Eleonora Čepulienė. Dėkojame mūsų gidėms, „Rokų keramikos” direktoriui Arnui Puklevičiui, projekto kuratorei Gretai Klimavičiūtei-Minkštimienei, keramikei Ievai Bertašiūtei ir visiems, keliavusiems kartu.
Mūsų kelionė „molio keliu” tik prasideda, tad visų lauksime kitose ekskursijose ir edukacinėse dirbtuvėse!
Už nuotraukas tariame ačiū Konstantinui Klimavičiui ir Džinetai Urbonienei.